2011. január 2.

Superman returns

Most már nagy biztonsággal elmondhatjuk, hogy az idei szilvesztert megúsztam élve.
A májcirrózis persze sajnos még nem kizárható, mint korai halálom oka, de az sokkal inkább volna a komplett tavalyi évem eredménye, mint csupán azé, hogy tegnapra virradóra vállalhatatlanul részegre ittam magam. Háromszor.

Még nem is telt el két egész nap, de már megalkottam a bohóchányás kifejezést, melyet a buli másnapján eltakarítandó, szerpentinből, konfettiből és folyadékból (ami lehet alkoholos ital vagy testnedv) álló agglutinátumok leírására használhatunk. Szóval már nem éltem idén sem hiába.

És bár nem vagyok az újévi fogadalmak híve, ezúttal kivételt teszek és megfogadom, ez lesz visszatérésem éve. Ismét szuperhős-ruhát öltök és teszek róla, hogy ne a pocakomon feszüljön. Ha az ég is úgy akarja, év végére megint fehér köpeny fog lobogni utánam; és a pengetőimet is leporolom, hogy újra rocksztárságom régi fényében tündökölhessek.

Lássuk azt a Kétezertizenegyet!

Nincsenek megjegyzések: