2012. január 17.

Kétezertizenkettő

Mint ahogy agymenéseim és életem apró-cseprő eseményeinek kitartó és megtisztelő olvasgatása folytán arra talán emlékeztek, szokásommal ellentétben tavaly újévi fogadalmat tettem; meghírdettem a Superman Returns Project-et.
Örömmel jelentem, hogy az elmúlt kicsit több, mint egy esztendő során fogadalmam legtöbb sarkalatos pontját sikerült teljesítenem:
- Ismét fehér köpeny lobog utánam, sőt abszolváltam az anatszigót is.
- Leporoltam a pengetőmet és egy új zenekarban játszom. Már volt egy kisebb fellépésünk is, ahol kedvezményes videóklipp forgatási lehetőséget nyertünk.
- A szuperhős-fuszeklik még talán nem pont ott és úgy feszülnek, ahogy egy görög istenen tennék, de igyekeztem egészségesen táplálkozni és jelentős fejlődést értem el ezen a területen is.


Mit is mondhatnék? Kétezertizenkettő, csak így tovább!

Nincsenek megjegyzések: