2012. november 4.

Csúnya, rossz blogger

Upsz... ez a negyed év is gyorsan elrohant...
Mit is mondhatnék? Csúnya, rossz blogger vagyok. Pfuj!

Nincs mit tenni - nem annyira új keletű vagy meglepő dolog ez azért. Időnként megesik sajnos, hogy belefeledkezem, sőt belebambulok a cybertéren kívüli életbe, és elhanyagolom a blogot. A rengeteg teendő kis kihagyásokat szül, a kihagyások halogatást, a halogatások pedig ekkora szüneteket; és máris kész a baj.

Viszont most azért igyekeztem: bár tudom, hogy a normális blogolást közel sem pótolja, de megpróbáltam ott felvenni a fonalat, ahol annak idején nyáron, enyhén illuminált állapotban elejtettem. Megkíséreltem július 26-tól kezdődően megfoltozni a lyukat - visszadátumozott posztok segítségével.

Na nem hasraütés szerűen! Készítettem azért az idők során jegyzeteket; volt, hogy csak azért nem posztoltam ki valamit, mert túl nagy volt már a hiátus, és előbb gatyába akartam rázni a blogot... csak arra meg nem volt elég időm.

Most megpróbáltam. Tudom persze, hogy a repedés betömködése nem lett hibátlan: alapból nincs sok bejegyzés és azok sem szépek, humorosak vagy kiforrottak, de legalább úgy nagyjából felvázolják, milyen említésre méltó dolgok történtek velem az elmúlt három hónap során.

Megpróbálok visszazökkenni a rendes kerékvágásba, úgyhogy Kedves Olvasóim, ha van kedvetek, olvassátok vissza az elmúlt hónapok történéseit, és ha érdekelnek még Titeket unalmas kis életem apró-cseprő balfaszságai, nézzetek vissza olykor a jövőben is.


NemannyiraSzuperBalázs

3 megjegyzés:

yesterday írta...

szerintem jól sikerült a foltozás :)

Kornél írta...

stim! korrekt.

clark.kent írta...

Örömmel hallom :))