2014. augusztus 18.

Yoko Ono

Szóval az van, hogy mindeközben a második lakótársamat ragadja el tőlem a feminin ármánykodás... hiába na, egy lelkes mélytorokkal én nem versenyezhetek. Most mondhatnám, hogy az én időmben még jelentett valamit a Bro Code*, de igazság szerint már negyvennégy évvel ezelőtt is elég volt egyetlen perszóna tevékenysége ahhoz, hogy összeroppantsa a világ leglegendásabb négyesét, a Beatles-t.

LG ezúttal a bizti kedvéért Norbit is magával viszi gyertyatartónak, úgyhogy én meg egyedül maradok. Lassan kezd megfogalmazódni bennem a bizonytalan balsejtelem, hogy nincs is semmiféle nőstény összeesküvés, egyszerűen csak élhetetlen és kibírhatatlan lakótárs vagyok...


Áh, csak viccelek! Tündéri vagyok és imádni való. Szóval már be is szerveztem Attilát, hogy lakjon velem, és keressük a harmadik szerencsés delikvenst. Az első jelentkezők között volt egy aranyos, szőke gólyalány is, de ez persze túl szép volt ahhoz, hogy igaz legyen.


* Article 1: Bro's before ho's
The bond between two men is stronger than the bond between a man and a woman because, on average, men are stronger than women. That’s just science.

Nincsenek megjegyzések: